| Hírek : A Pécsi Sörfőzde a Ferencváros új szponzora |
A Pécsi Sörfőzde a Ferencváros új szponzora
Csavar 2007.11.14. 18:12
Amint arról a 100%Fradi elsőként beszámolt, új szponzorral bővült a Ferencvárost támogatók listája. Klubunkat a következő időszakban a Pécsi Sörfőzde támogatja, a csapat mezére a cég Radler márkájú italának logója kerül fel
A szerdai sajtótájékoztatón több sportolónk is képviseltette magát, de ott voltak a Ferencváros legendás játékosai is. Takács Tibor elnöki tanácsadó arról beszélt, hogy nagy öröm, hogy ebben a nehéz időszakban újabb támogatóval bővült a szponzorok listája, éppen ezért hosszú távú együttműködés is kerekedhet a megállapodásból, amely egyelőre 1+1 évre szól. Az FTC zRt. igazgatóságának tagja elmondta, hogy a labdarúgók mellett a Pécsi sörfőzde mostantól a kézilabdázókat, a vízilabdázókat, a birkózókat és a férfi torna-szakosztályt is támogatja.
Újságírói kérdésként felmerült, hogy nem áll-e a szemben a sörgyárral kötött szerződés egy nemrégiben kötött megállapodással, amely szerint egy másik sörgyár nevét viseli a magyar bajnokság. Berki Krisztián, az FTC zRt. igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a klubunk az MHLL engedélyével kötötte meg a megállapodást, így ebből nem lehet gond.
A Pécsi Sörfőzde részéről Csengő András vezérigazgató a következőket mondta. - A szüleim 1956-ban emigráltak, én már Hollandiában születtem. De annak idején nem volt kérdéses, hogy melyik magyar csapatnak szurkoljak, édesapám hatására lettem Fradi-drukker. A Fradi mindig is a magyarság csapata volt, és kiemelném azt is, hogy a Pécsi Sörfőzde mára az egyetlen magyar tulajdonú sörgyár maradt. Minden klub életében vannak nehéz időszakok, a Ferencvárosnál a mostani egy ilyen, de mindig van felemelkedés a bajból. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy most álljunk a Fradi mellé. Meggyőződésem, hogy a csapat a tavalyi évvel ellentétben idén a bajnokságnak nem az első, hanem a második felében fog remekül teljesíteni, és feljut az élvonalba.
Az is kiderült a sajtótájékoztatón, hogy miért a Radler termék logója kerül fel a mezre. A cég álláspontja szerint egy frissítő közelebb áll a sörnél a sport szellemiségéhez, de kiváló lehetőség a Radler népszerűsítésére mindaz, hogy a Ferencváros mezén lesz látható az italmárka logója. A Radler egyébként minden nagyobb áruházban, élelmiszerláncnál kapható.
| |